Monday, June 8, 2009

:: Back to Zaman Purba Kala

di suatu weekend yg cam x best..
aku..jadi tak tentu arah..
celik jer mata di pagi hari ( owh..baru ku sedar, di tengahari rupanya),
aku dah hilang arah tuju..
ke hulu ke hilir..tapi masih buntu mencari arah tuju..
selama ini, aku masih mampu bertahan di situ untuk tempoh 48 jam tanpa perlu menjenguk operasi lrt, komuter di BTS samada tergendala atau tidak..

kucing2 di belakang rumah juga agak pelik melihat aku mundar mandir dari dapur ke ruang tamu..sesekali ( owh tidak..byk kali jugak) pintu peti ais dibukak dengan tujuan menambahkan stamina badan utk ke hulur ke hilir..

namun, ader kebaikan terserlah disebalik sindrom ini..
surat khabar Metro Ahad yg bertarikh 31 Mei dikhatam..( owh..ditekankan di sini 31 Mei..)..majalah CHIP keluaran May juga hampir dikhatam..handphone kerap kali dicharge gara2 didesak putarkan mp3 ( yg jarang diupdate) 24 jam..

cam bosan jer kan scope cerite kat atas..tp hakikatnya itulah sindrom yg aku alami gara2 kehilangan sesuatu yg agak kamceng ngn aku selama nih..iaitu komputer...uwahhhhhhhhh..komputer sudah rosak maaaa...seakan duduk dlm zaman batu purba kala..dan yg membuatkan aku sakit hati time paleolitik mode ini adalah melihat tersergam indahnya broadband yg hampir seminggu lebih tidak aku gunapakai..ye..ye..aku begitu bermurah hati kasi derma kt maxis every 14hb...grrr..


Nota tertulis di dlm gua batu kapur
: tabiat menulis entry di opis berlaku apabila hari itu adalah hari isnin..naper ek??? ye la...aku xder mesin taip kt rumah..huhuu..

1 comment:

Call me : kili said...

Hm .. kasihannya. Beli kat Mudah.com la nik. Murah gak. Ok?