Monday, July 6, 2009

:: Life is an Open Secret - Ramadan Special (sebelum dibeli)


last weekend, aku nk sgt mundar mandir kt MPH Midvalley tuh..but, kemalasan nk naik komuter yg sudah pasti penuh ngn mereka2 yg teruja ngn MegaSale (aku pun teruja but nilai MYR dlm akaun langsung x mengujakan salegirl/promoter nk promote brg kt aku..) membuatkan aku mendelaykan niat murni ku ke gedung ilmu tuh..actually, aku tgh nk meninjau the latest series book of Life is an Open Secret. So far, aku dh ader all collection of this series..first series aku beli kt Kinokuniya KLCC..then, second one beli kt MPH Midvalley time the writer, sis Zabrina buat promotion kt saner..tp time tuh aku x dpt pegi..tp pesan kt member sruh tolong belikan..dh beli tuh, siap dpt free satu lagi buku yg sama..then, member aku beli version Malay..so, both of us pun bertukar2 la buku yg dpt free tuh..then now, in my collection dh ader 3 buah buku..Think About It, You, Me and We and the last one Hidup Bukan Rahsia - Fikirkanlah



..skang in progress membeli this latest series

Life is an Open Secret - Ramadan Special..




Honestly, aku nk kasi tau yg all series of Life is an Open Secret nih best sgt2..x rugi korang beli..and harga pun berpatutan..so far harga this series rm24.50

member aku siap kasi tau yg dia berjaya menelaah semua chapter in Life is an Open Secret - You, Me and We dlm komuter..bagus2..xder la ko buang masa duk tgk panorama hutan dan tiang elektrik sepanjang bangi ke kl sentral tuh..so far aku x berjaya lagi nk baca aper2 dlm komuter ( melainkan carta perjalanan komuter or menjenguk tajuk utama newspaper yg dipegang oleh penumpang lain )

so, dengan ini diisytiharkan minggu nih adalah minggu membeli buku baru..( dulu budget tahun baru nk beli new book every month..but,x tercapai budget ku coz terbabas ke arah perbelanjaan menambahkan berat badan ..hehe)..

for those yg nk beli by online, sila klik belah kiri tetikus anda di sini

Nota Mari Membaca Buku: pernah plan nk tulis review pasal buku2 yg aku dh baca nih..but, blum tercapai semangat utk menulis..hopefully, akan ader entry yg berfaedah selepas ini..hehehe..masih jugak berhutang tagged entry..

3 comments:

Anonymous said...

sy dah beli tht book.best.but beli vers BM.HIDUP BUKAN RAHSIA... :)

cippzzySHMR said...

salam..

nik, bleh pinjm? i've got only 1 malay version - hidup bukan rahsia. easily sold out laa sis zabrina nih..

mari2 membaca, membaca amalan mulia..la..la..la

nik said...

boleh..boleh..edisi ramadan special tuh blum start baca lagi.hehehe..yg lain ader ngn adik kt kg..nanti balik saner, nik bawak k..