Thursday, July 14, 2011

:: POWERVEGGIES & FRUITS lebih hebat daripada POWER RANGERS?

Perhatian: Ini bukan iklan berbayar, mahupun pertandingan menulis review anjuran mana-mana pihak. Sekadar coretan seorang pengguna yang baru sahaja habiskan produk itu sebelum memulakan entry ini ..hehe....Abaikan jika anda tetiba seperti melihat seorang promoter produk minuman di depan anda setelah baca baris-baris ayat seterusnya..

 

Bayangkan hasil yang anda akan dapat apabila formula di bawah dimanfaatkan dalam seharian hidup anda ?

Purple Carrot +  Purple Beetroot + Purple Potato + Pumpkin + Spinach + Tomato + Celery + Bluberries + Prune + Lemon + Apple + Pineapple  + Grape  – SUGAR

= 100 % HEALTHY JUICE

 

Ya, mungkin ada yang berimaginasi sesi marathon ke tandas..Lupakan imaginasi itu kerana gabungan formula itu akan menghasilkan produk yang kaya dengan Vitamin C .. sekaligus sumber awet muda dengan adanya kandungan antioxidant yang tinggi.. jika anda ke tandas, itu menunjukkan proses pembuangan toksin dalam badan sedang berlaku..bagus kan.. badan bertambah segar dan muka bertambah ceria..

 

Ok, aktiviti mencuba formula di atas menggunakan blender di dapur mungkin memerlukan komitmen dari segi kos, masa dan tahap kerajinan diri yang boleh berubah mengikut waktu dan umur anda.. Kini, gabungan formula di atas boleh diperoleh dengan mudah di pasaraya berdekatan anda dengan adanya ‘Marigold Peel Fresh Powerveggies & Fruits’ . Cubalah rasai kesegarannya..yeah! Bagi mereka (termasuk diri sendiri) yang kurang makan sayur, eloklah tambah nilai kandungan zat sayur dalam badan dengan minum jus ini..

 

index

Credit to http://vimeo.com/20356005

Note: Jarang ada entry genre camni..hehe..sekadar menggambarkan kesegaran setelah minum Marigold Peel Fresh Powerveggies & Fruits pagi ni , lalu timbul mood nak menaip :D

2 comments:

Anonymous said...

Bagus entry ni.

nik said...

terima kasih :)