Tuesday, February 9, 2010

:: Fius terputus..

..Ok, entry ni actually tiada kena-mengena dengan sponsor oleh TNB or kedai2 elektrik berdekatan..

..juga tiada kene-mengena dengan kejadian terlupa tutup suis water heater dan kipas minggu lepas..


..ini kisahnya..since ditugaskan ngn satu research,aku cam alergi code programming....mana tak nyer, dah nk sambut CNY,aku still x jumpe solution..agaknyer, lepas bos kasi angpau baru la keluar mentol kuasa watt tinggi kat atas kepala ini..hahha....

..berikutan keadaan abnormal ini maka wujud la status bukan2 kat YM..

"memandang coding seperti memandang virus"


..dan senior aku pun reply...


Senior: coding tu plak: memandang nik seperti memandang antivirus

nik: hahaha..


Senior: hha

nik: patutla, coding tuh xbleh2 diselesaikan lagik


Senior: ahaks


Senior: perlukan bantuan ?

nik: pasal back end mura, diorg guna fusebox framework, so try to follow standard diorg, but x display aper2 lagi..


Senior: oo... fuse dia putus tu

nik: should call TNB?

Senior: emm... tu la, x pun kedai elektrik ah cong

nik: HAHAHA..ok..


Senior: sy pun nak study gak benda nih.. tapi tak terstudy2 lagi... huhu

nik: oo..ok xper..nik try focus kat 'virus'nih


lepas tuh, fokuskah aku??

ok, actually, bende tuh bleh diselesaikan kalu aku komited ngn kije dan facebook/blog tiada dlm history Firefox and IE pc kan..nih tak, siap bookmark lagik tuh..ape kes??..haruskah aku buat2 lupa password facebook supaya gagal meloginkan diri?

3 comments:

Sue@Iza said...

hahahaha..kasihan...(okeh, boleh arh gelakkan orang memandangkan diri sendri da tak jadik programmer...ngeheheheh)

erh, takde, betul2 kesian kt nik nie..usahalah lagi yerk...

nik said...

oo..gelak ye..tp memang patut digelakkan kalu jumpe programmer spesis camni..hahaha

cippzzySHMR said...

salam..

haha. itu nasib seorg programmer eh? muahaha.

heh, patut dr dlu lg amek comp science nik nih..

;)