Friday, April 16, 2010

:: Apabila internet opis down..

#1 aku memandang monitor dengan pandangan penuh kesayuan seperti meminta simpati agar icon network kt sisi monitor tuh keluar globe..hehe

#2 tiada selera makan katanye bile kawan2 ajak makan lunch, padahal sepanjang internet down, begitu kusyuk ko makan 2 biji roti ngn minum sebotol twister oren tanpa pelawa rakan sebelah yg sibuk duk test network port..hehe..kononnya nk bgtau lately memang selera makan agak kurang padahal baru 2 hari skip lunch, bukan seminggu..hehe..

#3 seluruh partition dlm hardisk digeledah setelah mendapat waran tangkap dengan harapan menjumpai file2 sulit ..hahhaa..at last, aku jumpe koleksi gmbr time upm dulu..wahai my dear coursemates,hari ini nik berjaya membuktikan bahawasanya Shukor bukanlah kaki ponteng kelas sebab masih wujud gmbr beliau di dlm kelas walaupun satu je nik jumpe..haha




#4 team mates aku yg kesemuanya lelaki itu mengisi masa lapang dengan menguji dan memeriksa camera rakan sebelah aku yg dikatakan rosak....aku gak yg segan silu nk menyampuk sebab camera sendiri tidak sedarjat ngn model camera diorg..hehe..

#5 ..lalu aku mengisi masa yg terluang dgn taip entry sebegini rupa di atas notepad..dan bakal di copy-paste ke blog bile internet dh up..hehe



Note: ari nih ari kedua internet down..maka ari ini ari kedua jugak la aku xder kije kat opis..sebab kije aku minggu nih buat research, so tanpa internet, maka skop kije terganggu ..hehe..tp bile internet dh up, dengan pantas mengupdate blog, mengupdate fb..hhahaa..nik..nik..tolong insaf la..

1 comment:

Sue@Iza said...

hahaha..skali skala layan takpelah nik...asyik ngadap keje je..mmg stressssssssss...